Alparslanim22 Kizlar bebegim 2 aylik. Surekli kramplari var ve kizariyor cok agliyor. Doktor test yapti inek sütü alerjisi cikti sadece mamayla besleniyor. Ayni durumda olanlar siz hangi mamayi veriyorsunuz?
tellibaykus Alparslanim22 süt alerjisi olan bebekler normal mamalardan kullanamıyor normal mamalarda süt ürünü olduğu için . Bu yüzden doktor raporlu mama yazıyor reçeteyle yani . Bize similac alimentum yazmisti
Gokturkcum Alparslanim22 merhaba, bizde Aptamil Pregomin AS kullanıyoruz doktorumuzun tavsiyesiyle 👍🏼
Ssgvn Bizim de inek sütü ve farklı besinlere alerjimiz var suan için benim kızım anne sütü ile besleniyor. Doktorumuz aptamil pregomin as mamasını önermişti bize alerjik olduğu için
Alparslanim22 tellibaykus anladim. Evet doktor banada iki cesit mama önerdi de o yüzden merak ettim. Tesekkurler.
Gokturkcum Alparslanim22 evet birazcık öyle bir sıkıntımız oldu kullanmaya başlayalı 😖hemen ardından su veriyorum az da olsa