Mrv-_- Lina_123 ocean 400iu kullanıyorum gayet memnunum, bi-bac kullandım kısa bir süre aşırı gaz yaptı aklınızda bulunsun.
YavruKartal Lina_123 Ocean Kullanıyorum. Öncesinde Pedia d kullanıyordum. İçeriği temiz ama zeytinyağı değil ayçiçek yağı içeriyordu o yüzden değiştirdim
Hmrgnyy Lina_123 1. Ayda yapılıyor, bi sorun olduğunda tedavisi daha kolay oluyor, erken teşhis oluyor
Asya12 Devit 3 kullanıyordum paraben olduğunu öğrenince belki oğlum bu yüzden sürekli ağlıyor sancılı diye bıraktım. Ocean kullanıyorum çok şükür daha iyi
BuketBudak Lina_123 bizim doktor carlson dvit vermişti. Ama bitince ocean kullanıcam ben hamileliğimdede ocean kullanmıştım çok iyi marka.