Bebegimcanim 11.5 aylık doktor yaşından sonra mamayı kesecez dedi nasıl olur bilemiyorum asla kesemem galiba . Hala benimki mama iciyor. Sabah uyanınca öğlen ve gece yatarken 120-150 felan . Hatta bazen gün içinde ayrıca içtiği de oluyor . Onun haricinde yemek meyve vs
Geceleri de muhakkak mama içmeye kalkıyor