Kızlar merhaba. 45 günlük bebeğim var. İlk haftalar zor emdik. Daha sonra silikon ucla emzirmeye başladım hala onunla devam ediyorum. Sürekli emmek istiyor her istediğinde emziriyorum bu akşam bebeğim 3 saat uyudu bende o arada sağım yapayım dedim yarım saatte iki göğüsümden toplam 60 cc geldi. Çıkarıp sıktığımda dolu dolu gelmeye devam ediyor ama makinadan çok çok az geliyor. Sizin de böyle oluyor mu birde 60 cc az geldi bana 45 günlük için sizce iyimidir. Sizin bebeğinizin ayına göre ne kadar geliyor. Kilo alımı güzel çiş sayımız da bol.