Kaanefe_ 18 bucuk aydir emziren bir anne olarak kendimi cok deneyimli hissediyorum😊 bu yemek konusun da şoyle ilerledim. Mesela oglum nohut tüketmeye basladiginda bende yedim. Kurufasulye yediginde bende yedim. O yemeden bende yemedim. Cunku gazli bir bebegim vardi. Cola cok nadir icerim ayda 1 defa gibi. Sabah 1 fincan t. Kahvesi ogleden sonra 1 fincan granul kahve onun disinda tuketmiyorum. Oglum 1 yaşini gectikten sonra patlican ve bakla yedim. Oglum henuz bakla yemedi. Aslinda kimyon kullanarak gazli yiyecekleri tuketebilirsiniz. Ama benim gibi kimyon sevmiyorsaniz bebegin de yemesini beklemek en iyisi. Gaz yüzünden butun gece uykusuz kalmaktansa yememeyi tercih etmistim.