Melek5
Benimde en büyük korkum nasıl vazgecircemdi ama 4 aylıkken sadece 1 gece denedim kundaksiz uyutmayi ve gece 10da uyuyup sabah 10da uyandı çok korkmuştum bişey mi oldu acaba diye ilk defa o kadar uzun uyudu ve o günden itibaren kundağı bıraktık ve sanki daha önce hiç kundakla uyumamış gibi devam ettik çok şükür