Aksumervenur Kızlar ek gıdaya ne zaman geçiş yaptınız ? şlk ne verdiniz. benşm kızım 5 ay 3 günlük tadım yaptırmak doğru olur mu, olursa eğer ne tattırıyımn
Canliva Aksumervenur biz 4 aylikken başladık tadimlara doktorumuz başla demişti ev yoğurdu 3 gün kuralı ile muz şeftali karpuz falan yemiştik
pelinsss Aksumervenur 5 aylıkken başlamıştık, ilk olarak sebze suyu ile başladık, ertesi gün verilmeyecek şekilde az az pişirilecek demişti doktor. Havuç, patates, vs haşlayıp püre yapmadan sadece suyu ile başlamıştık. Sonra yoğurt meyve falan takip ettik
demetersoy Aksumervenur 6. Ayını doldurmasını bekleyin. Zamanı öyle çünkü eger aksi bi durum demediyse doktorunuz. 3.4.5 aylarda başlamak doğru değil. Zaten ileride sürekli yemek yiyecek. Eğer simdi emiyorsa bunun keyfini çıkartarak emzirin. İnanın daha güzel bişey yok yani dünyada. Ve erken başlamak çokta iyi bişey değil çünkü o daha minicik bir bebek ve bağırsakları tam anlamıyla buna hazır değil. 6. Ayındada 1 çay kaşığıyla başlanır. Benim bilgilerimde bunlar 😊