Basakaydn1 Gelişimi herseyi yemesi vs maşallahı vardı normal insan gibi yiyordu fakat noldu anlamadım 10 gündür yemek görünce kaçıyor ağlıyor ağzını açmıyor memeye yapıştı orda yaşıyor ben ağlıyorum göğüslerim yara oldu kollarım tutmuyor sürekli eli ağzında ne görse parçalıyor koparıyor evde birşey kalmadı kemiriyor nolur arkadaşlarım diş deyin geçici bi süreç deyin yoksa ben iyi değilim sadece onu biliyorum ben iyi degilim😔
minikpatates Basakaydn1 17 ay bitti. Gecen gun aglayarak göğüslerimi dövdüm artik sinirimden düşünebiliyormusunuz. O kadar patladim ki o kadar yani. Sabir yavrm sabir.
Ksd Basakaydn1 Aynı durumdayız yiyen çocuk 10 günüdür hiçbirsey yemiyor ne meyve ne çorba ne bişi hiç sadece mama içiyor sabah az bi kahvaltı az bir yoğurt oda bitirmiyor 1 yaş 9 günlük alt iki dişi 10 aylıkken patladı şimdi üst iki dişi balon gbi çıkardı çıkaracak benim ki dişten çok belli gece çok uyanıyo gündüz çok mızmız benimki reflülü bir bebek hala da geçmedi kusuyor düşünün artık dişten mi kusuyor reflüsü mü hala geçmedi bilmiyorım kilo alımı da az ben beter durumdayım yani allah yardım etsin psikolojim bozuldu çocuk çok zor
Ecis Azı dişi çıkıyo olabilir. Benim kızımda öyleydi dişi çıkarana kadar oda bende mahvolduk. Hatta ben diş olduğunu anlamadan önce öyle bi bunaldımki memeye yapışmasından, memeyi kesmeyi bile düşünmüştüm. Maalesef biraz zor çıkıyo ama geçecek kardeş 😇
Ecis Basakaydn1 yer tabi annesi üzülme 😇 benim kızım 1 1,5 ay sadece yoğurt ve muz yemişti. Çok üzülüyodum ama zorlamaklada yemiyodu. O yüzden bol bol kendi yaptığım yoğurttan yedirdim. Muz verdim eline. Dişi çıkınca zaten mama mama diyip kendileri istiyo.
minikpatates Basakaydn1 aylarca kahvalti etmedi aylarca. Hala daha adam akilli ek guda almaz. Sabahlari zat zor 2 gundur yumurta yiyor. Kandirarak 2 saat ağzında tutuyor ya 2 saat. Artik derman falan kalmadi hic mubalaga yok bacim. Mama sandalyesi nedir bilmem 9 aydir kullanmadik 1kere bile ama 1. Oturmaz. Sabah 9 gibi kalkar 10da kahvalti ama öncesinde yakamda alacakli gibi ya. Kusana kadar aglar yav yok versem kahvalti etmiyor. Böyle surekli hala almasi gereken ana öğünlerde emer. Oglen çorbasıni icer bir tek. Oyle alistik oglen sadece corba. Alsam yemek ama yemek saati hic gelsin istemiyorm hic. Resmen sat komando egitimi versem daha kolaydir inanki bak. Yav acsin ağzını acip yutacaksın dimi. Analik ne zor be. Anama hakkim varsa helal etsin. Allah razi olsun ondan ne diyim. 6 kardesiz dusun.
Smrenes Diş.. Bizimki ısırmayı bıraktı çünkü.. Ne zaman diş çıkaracak sa gece ağlamalar mızmızlamalar her şeyi ısırma kemirme sadece sulu yemekleri sevme sinirli agresif Bi huysuz modda oluyor.. O arka dişler zorluyor biraz hemen çıkmıyorlar ağrısı çoktur..Eline pırasa verin dişlerini fırçalayın arkalara doğru bide zeytinyağı içine 2 karanfil koyup buzdolabında dursun Bi gün. Ertesi gün de sürün dişleri rahatlatır.. Allah kolaylık versin zor.. Ben Bi hafta devamlı gece kalkmasından doğru düzgün uyku ne bilmedim..
Basakaydn1 Smrenes inşallah distir kuzum aynen bizde öyle. Özellikle yemk görünce korkup ağlıyo çorba yapmaktan yorulmuştum şimdi görünce kriz geciriyo
Basakaydn1 Handebl aslında olabilir ama sürekli kemiriyor buzdolabı çamaşır makinası lastiklerine kadar büyük ihtimal diş😕gibi
arasbek Bizde 17.5 aylığız 3 haftadrı burnumdan getirdi zaten öyle aman aman yiyen biri değildik ama bunu da arar oldum yumurta sarısını yoğurdu zor yiyor artık.. hele akşam yemeği kabusaa döndü hiç yemiyor eliyle vuruyor 1 saatte anca yiyoruz o da yarısı bazen hiç ben de çok yoruldum yemek saati gelsin istemiyorm artık..