Kizlar mrb geçenlerde silik cizgi bir test paylaşmıştım sizinle doktorumun takıbiyle kan değeri takibi yapıyoruz ama değerim 4.99 da kaldi bu tamamen negatif bir sonuç ve ilk defa bende değer oluştu normalde hep 0 olurdu değerlerim. Doktorum artik yükselmez adet görürsün yakında dedi yaşayan var mı araniz da sonradan bu değer yükselir mi acaba henüz adet olmadım daha