Huysuzanne Balkizinannesi18 Benim 40 cıktı hemen oldum ve düzenli bir şekilde de her ay devam ediyor. Ilk 3 ay çok geliyordu canım şuan düzeliyor azaldı. Sezeryan oldum .
Asafeymeninannesi Balkizinannesi18 İlk doğumumdan 1 ay sonra regl olmuştum, çok fazlaydı. İkinci doğumumdan sonra ki reglimde ise varla yok arası diyebilirim. Doğumdan sonra üçüncü regl oluşum ve yavaş yavaş eski düzene dönüyorum 😌
Balkizinannesi18 Dilekbodur çok sinir bozucu ya. 1 buçuk yıl sonra ilk defa oluyosun ve böyle az az geliyo🤦🏼♀️