anneninbiri Ben 3 aydır kullanıyorum ve iyi ki almışım dedigim bir ürün 2 günde 1 boşaltıyoruz kapasitesi geniş ayrıca dışarıya hiç bir şekilde koku vermiyor.Oncesinde her bezde dışarı çöp çıkarmak zor oluyordu evde başka çöp kovasına atınca 1 saat sonra koku yapıyordu ki şu an inanılmaz mrmnunum.Kesinlikle tavsiye ederim Ben direkt e bebek magazadan almıştım 80 TL civarıydı ,450li cop poşeti de 30 TL gibi bir şeydi