Nazlimom 2ay 13 günlük benim bebeğim de böyle, uyumuyor postu açanlar linçleyecekler ama 😂 doktoruma bastıra bastıra sordum burada post açıp birsürü aynı durumda olan bebek annelerinden fikir aldım ilk başlarda bu kadar çok uzun diyerek uyandırıp durdum, uykusunda vermeye çalıştığımda güzel içmiyor sütü, uyandırınca da sersem oluyor uyumuyor geri. Ama bir arkadaş açtığım posta okuduğu kitaptan şunu yazmıştı uzun süre uyanmayıp uyandırmak istediğimde hep onun cevabı geliyor aklıma bırakıyorum kendi acıktığında uyanıyor, cümle şuydu ‘Uyku da bir öğündür’