Kızlar 20 günlük olduk sarılık tehlikemiz vardı biraz düşmüş doktor artık tehlike geçti bitmeisni bekleyeceğiz dedi.meme veriyorum günde 2 3 defa da 30 cc mama veriyordum .doktorlar görüştük.oncelik emzir dedi baktın doymuyor o zaman 60 cc yap ne kadar içerse dedi ama bir saat söylemedi yani ne kadar süreyle yapıcam.kafama göre vermek istemiyorum ne yapıcam bilemiyorum.