Doğum yaptıktan sonra 50. Gün çağırmıştı doktorum kontrol için 40 sonu kanaması oluyor bazı bayanlar da diye benim 50. Günden sonra kanamam başladı resmen 3-4 gündür baya adet görür gibi de kanamam oluyor normal mi yaşayan var mı? Ne zaman biter yada bu kanama