NehirinAnnesi97 E bebegin baby me bebek bezini kullanıyordum aşırı memnunum külot bezide çıkmış bi paket deneyeyim dedim vasat. Ayni markasin sonuçta ayni bezsin neden bozup kötü bi külot bez yaparsin ki hic memnun kalmadim.. varmı benim gibi düşünen?