Tugce_hckrkmz37 Sudeuzum00 aptamil kilo aldırıyo doyuruyo fakat asırı gaz ve kabız yapıyo tabi bebekten bebege degısıyo
Ozge-omer Sudeuzum00 ilk başta aptamille başladık çok gaz yaptı sonrasında Bebelac başladık sorunlar çözüldü yani gazı olmadı . Kilo alımı da iyi bebeğim 1 hafta sonra 5 aylık olacak 7.900 gr
EslemEva_23 Sudeuzum00 ben aptamil kullanıyorum baştan beri bebelac ve sma kullandım ama kızım hiçbir şekilde içmedi ama aptamil çok seviyor 2 saatte 120 veya 3saatte 150 içiyor ve doyurucu bebelac içmedi bebelac kilo aldırmıyor birde
Limonlukek EslemEva_23 bebekden bebeğe değişiyor o ben bebelac gold kullanıyorum gayette güzel hatta baya iyi kilo aldık prematüre oldugu halde