wafflee_42 Selam Canlarım 🙋🏻♀️ Hunnap pekmezi kaç aylıktan itibaren veriliyor acaba ? Kayınvalidem ağır gelir vermek için erken dedi. Cidden ağır gelir mi 🥺
MarlaSinger wafflee_42 ben 6 aydan beri veriyorum az veriyordum. Şu an oğlum bi yaşında bi çay kaşığı bazen iki çay kaşığı veriyorum
Cinmelike1661 wafflee_42 ben de yeni başladım bir çay kaşığı olarak gün aşırı veriyorum sende öyle yap bence daha sonra her gün verirsin su da içir ama sık sık içi yanmasın
Minikaslann wafflee_42 bununla alakalı gıda dedektifi hesabındaki yazılanları okumanızı tavsiye ederim lütfen bebeklerinize bu marka ürünleri vermeyin
wafflee_42 MarlaSinger Hay Allah razı olsun ya 😄 Peki iştah açıyor mu ? Ben günde 3 öğün vereyim diye düşündüm. 1 tatlı kaşığı
Bugrababy wafflee_42 ben kendim içiyorum sabahları bir tatlı kaşığı yani bebeğe 3 öğün vermek fazla gelebilir.
Minikaslann https://www.instagram.com/s/aGlnaGxpZ2h0OjE4MTI3NzM2ODk2MDI1NjM0?igshid=1s8livr53rhx5&story_media_id=2227817672329104993