Btl2707 Arkadaslar göğüsümdeki damar şişti inmiyor bir turlu sagıyorum emzırıyorum aynı yinede normalde cıkardı oyle damar emzırınce gecerdi mastıt falan mı ki
Kadervural Btl2707 ilk defa duydum bende yuvarlak kitle gibi olmuştu koltuk altina dogri gogus ucu etrafında olanı soyluyorsaniz o oluyor diger turlu hic duymadim ben
Gokturkcum Btl2707 geçmiş olsun öncelikle 🙏🏼 Benim de defalarca başıma geldi, tedirgin olmuştum ama merak etmeyin kızarıklık ağrı ateş halsizlik gibi rahatsızlıklarınız yoksa sadece damar şişkinliğiyse eğer emzirdikçe geçiyor bir kaç güne 🙏🏼🙏🏼
Btl2707 Teomanmommy gecer mıki ya normalde dedıgım gıbı olurdu eger dıger gogus ten cok emdiyse şiserdi damar ama emzırınce yada sagınca gecerdi sizinde mi oyleydı
Teomanmommy Btl2707 aynen anlattigin gibi canim aksam yatmadan once emzirdim gecmedi gece emzirdim gecmedi sagdim gecmedi sabah kalktim duruyodu ama oglene dogru bi baktim gecmis belkide emdikce gecti bilemiyorum ki 🤷🏼♀️
Poyrazefe Btl2707 merhaba cnm benımde genelde hep damarım şişer hafif göğüsümde ve ucunda agrı olur bebegım emdıkce göğüs ucunda beyaz nokta gıbı bı baloncuk görürsen damar sütle tıkanmıs oluyor sürekli emsede bazen acılmıyor bazen emerken o baloncuk patlıyr veya ben patlatıyorum rahatlıyorum belki böyle olabilir
Poyrazefe Btl2707 yanı genelde tırnagımla sıvılce sıkar gıbı patlatıyorum cok mantıklı degıl ama rahatlıyorum baska turlu sağmakla patlamadı venımki