Neverland Kayseri deki anneler bebeklerinizi sünnet ettirdiniz mi? Nerede yaptırdınız? Hastane ve doktor tavsiye olan var mı? Ben bugün memorial hastanesine gittim sünnete 1750 dediler😱 aynı hastanede zaten doğumu 2800 e yaptım neden bu kadar uçuk anlamadım. Önerilerinizi bekliyorum
Neverland Neverland Kayseri deki anneler bebeklerinizi sünnet ettirdiniz mi? Nerede yaptırdınız? Hastane ve doktor tavsiye olan var mı? Ben bugün memorial hastanesine gittim sünnete 1750 dediler😱 aynı hastanede zaten doğumu 2800 e yaptım neden bu kadar uçuk anlamadım. Önerilerinizi bekliyorum
Tugba1234 Neverland ben mustafa seckınde yaptırdım özel muananesı var cokta memnunum peygam efendımızın sunnetıne gore yapıyor adam azcık ucundan alıyor adamın ne kadar yıldır calıstıgını sız dusunun ta esımı sunnet etmıs esım suan 35 yasında
Neverland Neverland Kayseri deki anneler bebeklerinizi sünnet ettirdiniz mi? Nerede yaptırdınız? Hastane ve doktor tavsiye olan var mı? Ben bugün memorial hastanesine gittim sünnete 1750 dediler😱 aynı hastanede zaten doğumu 2800 e yaptım neden bu kadar uçuk anlamadım. Önerilerinizi bekliyorum
Neverland Neverland Kayseri deki anneler bebeklerinizi sünnet ettirdiniz mi? Nerede yaptırdınız? Hastane ve doktor tavsiye olan var mı? Ben bugün memorial hastanesine gittim sünnete 1750 dediler😱 aynı hastanede zaten doğumu 2800 e yaptım neden bu kadar uçuk anlamadım. Önerilerinizi bekliyorum
Neverland Neverland Kayseri deki anneler bebeklerinizi sünnet ettirdiniz mi? Nerede yaptırdınız? Hastane ve doktor tavsiye olan var mı? Ben bugün memorial hastanesine gittim sünnete 1750 dediler😱 aynı hastanede zaten doğumu 2800 e yaptım neden bu kadar uçuk anlamadım. Önerilerinizi bekliyorum
Neverland Neverland Kayseri deki anneler bebeklerinizi sünnet ettirdiniz mi? Nerede yaptırdınız? Hastane ve doktor tavsiye olan var mı? Ben bugün memorial hastanesine gittim sünnete 1750 dediler😱 aynı hastanede zaten doğumu 2800 e yaptım neden bu kadar uçuk anlamadım. Önerilerinizi bekliyorum
Neverland Neverland Kayseri deki anneler bebeklerinizi sünnet ettirdiniz mi? Nerede yaptırdınız? Hastane ve doktor tavsiye olan var mı? Ben bugün memorial hastanesine gittim sünnete 1750 dediler😱 aynı hastanede zaten doğumu 2800 e yaptım neden bu kadar uçuk anlamadım. Önerilerinizi bekliyorum
Suu6044 Neverland Memorial fiyatları malum zaten makul fiyatlar beklemeniz garip ben Kayseri'de yaptırmayacam memlekete gidince yaptırmayı düşünüyorum
Neverland Senem1790 evet yaptırdık, çocuk cerrahı Dr Musa Özdemir yaptı özel muayenesi var memnunuz sonuçtan
Derya38 Bizde Tekden de Ahmet bey var ona yaptırdık tavsiye ederim dualarla tekbirlerle yapıyor sadece iğne vurduğunda çok ağladı oğlum sonra uyudu zaten hiç anlamadı ne olup bittiğini .500 tl idi geçen sene ücreti