Mariiiin1 Kızlar bugun oglen 60 cc mama verdim. Uyudu 3 saat , sonra uyandı emzirdim.her emzirmede uyuyakalmaya basladı. Normalmi sizce? Çişini kakasını yapıyor. Bi sorun yoktur dimi
Yenianne98 Mariiiin1 keşke benim oglan da uyusa hiç ellemem bile uyusa söyle 3 4 saat aralıksız sallanmadan ayakta uyuyor sabah 5 e kadar ey gidim ey uyusa nerde uyku atta üyku honim eksik artık kafamda
Filizz66 Mariiiin1 demek ki iyi doyuyor ve rahatça uyuyor zaten sıkıntısı olsa asla uyumaz uyuması çok normal