Gulsu123 Merhabalar 14 aylık bebeğim yaklaşık 3 gündür gündüz meme istemiyor gece emiyor sadece gündüzde gogusum.sistigi için sütü sagip sökmek zorunda kalıyorum biberon almıyor çünkü neden acaba bilen varmi