Merhaba anneler 🤗 Fındığım 7 ayini bitirdi. Şu an çok hareketli. Surekli eller ayaklar oynar halde 😂 bazen etrafı gezmek istiyor. Bunu istediği için sırtım belim ağrıyor , sabahları zor kalkıyorum 🥴😂 tabi ki çoğu kişi de yürüteç al diye fikir veriyor hep. Aslında almayı düşünmüyordum, ama emekleyene ya da yürüyene kadar nasıl idare ederim bilmiyorum.
Sizlerin de fikirlerini merak ediyorum. Doktorlar önermiyor biliyorum ama kullanan, kullanmayı düşünen, yürütecle ilgili en ufak fikri olanı aşağıya bekliyorum 🤗🤗🥰