Rose16 Merhaba sevgili anneler,bebegim emzik tutmuyor,meme arti mama seklinde gidiyoruz sagicak kadarda sutum cikmiyor malesef.Gunde 7.5 saat iste olucam okadar sure emmezse sutum kesilirmi acaba?yada onereceginiz birsey varmi?
selamas Rose16 sen mutlaka sağ canım işteyken. Göğsün uyarılmış olur. Mümkünatı varsa 2 saatte 1 ihmal etme
Seda-liva Rose16 sutun azsa mutlaka sağ canim ben calisiyorum ama sagmiyorum aksama geldigimde bulanik sutu sagip normal veriyorum kizim 1 yasinda ek gida aliyor
Deletedmom0099 ben bebeğim 2 aylıkken işe başladım 1 ay oldu 3 saatte bir sağım yapıyorum, emzik tutuyor allaha sükür sağdıklarımı buzluğa atıyorum ısıtıp içiriyorlar benimki pek memeci değil zaten ondan pek sıkıntı yaşamadım sanırım
Ask_kokulu_yavrum Deletedmom0099 buzlukta süt saklaması oluyormu dün bir arkadaş derin dondurucu olması lazım dedi aklıma takıldı bende stok yapmaya başlayacağım sütleri
LeylaNur LeylaNur 6aylık ise İşyerinde sağım yapmanız gerekir. Sağıp buzdolabına koyarsınız termal çanta ilede eve getirirsiniz. Bir sonraki gün bakımını yapan kişi emzirme saatinizde ısıtıp verir.
Deletedmom0099 Ask_kokulu_yavrum tabiki oluyor dışarda 3 saat dolapta 3 gün buzlukta 3 ay dondurucuda 6 ay sağım yapınca buzlukta 2 ayrı yerde eşit soğukluğa gelince birbirine eklemeniz lazım sonra buzluğa atabilirsiniz