Arkadaşlar o kadar garip şeyler okuyorum ki burada gerçekten hayretler içerisinde kalıyorum. Nasıl olurda doktora danışmadan ek gıdaya başlarsınız hadi başladınız kendi kendinize alerji oldu diye ağrı kesici veriyorsunuz sonra aa bilmiyordum diyorsunuz. İşin garibi bir de doktora sormanız gereken şeyleri burada sorup cevap arayıp belki de uyguluyorsunuz. Bebeklerin dili yok deneme yanılma ile bebeklerinize haksızlık yapmamalısınız. Bir de lütfen bebeklerinizin fotoğraflarını bu şekilde yüklemeyin. Nacizane tavsiyem. Yine de siz bilirsiniz.