kerem_imm 17 aylıkken sünnet yaptırdık. Ben özellikle yanıma bir şey almadım, her zaman yanımda olan eşyalarımız vardı. Tabi bu sünnet yaptırılan yere göre değişebiliyor. Özel bir klinikti yaptırdığım yer, ekstra bir şeye ihtiyacımız olmadı. Lokal anestezi ile olduk, doktorumuz oğlumuzun uyku saatine göre ayarladı sünnet saatini. Bütün sünnet boyunca uyumuş oldu, haberi bile olmadı sünnetten😁 doktorumuz bize sadece losyon verdi, ekstra hiçbir krem veya ilaç kullanmadık. İlk 3 gün karton bardak kesip koyduk, bir de 2 saatte bir losyonu uyguladık. Sadece ilk çişinde biraz mızıldandı, onun dışında hiç sünnet olmamış gibiydi. Yarasal anlamda iyileşmesi ortalama 10 günü buldu, dikişleri tamamen 1 ay içerisinde düştü. Ama bu süreç içerisinde hiç sünnet olmamış gibiydi, çok rahat geçirdik. Boşuna stres olmuşuz o zamana kdar onu anladık.