Gamzederyal Kızlar benim bi kaç gündür hapşırma burun akıntısı birde burun tıkanıklığı var acaba belirti olabilir mi yani ben araştırdım belirti olarak geçmiyor ama bilgisi olan yazabilir mi yoksa mevsimsel alerjide olabilir
Mrvtkn Gamzederyal bende ilk baş öyle başlamıştı geçtikten 4-5 gün sonra koku kaybı başlamıştı malesef gribi zatem bazı septomları benziyor gidip test yaptırmanızı öneririm
SevgiLina_ Gamzederyal merhaba ben pozitifim 6.gunum grip gibi basladi bi gece de koku tat tamamen gitti. Bogaz agrisi eklem agrisi oldu ama burnum hic tikanmadi.
Kubranoyan Gamzederyal canım bunlar bir belirti olabilir ama tek başına kesinlik göstermez en büyük belirtilen ateş boğaz ağrısı bel ağrısı ishal halsizlik olduğunu biliyorum eşim de yeni atlattı bu belirtiler vardı ama herkesin farklı olabiliyormuş
Gamzederyal Mrvtkn gerçekten mi ailede herkes bi yerlere dışarı çıkıyor ben genel olarak evdeyim şansıma bana denk geldi
Gamzederyal SevgiLina_ ben bi gece yerde uyuya kaldım üstüm açık kalktığım da çok üşümüştüm ondan sonra başladı hapşırma burun akıntısı ve tıkanıklığı
Halilmert SevgiLina_ boğaz ağrısı olduğunda boğazınızda iltihap olmusmuydu baktığınızda kızarıklık vs yoksa sadece ağrınız mı vardı
Atayca19 SevgiLina_ ıyi akşamlar canım koku ve tat kaybı şuan ben yaşıyorum 14 gün evde karantinadayım sizin nasıl geçti doktorunuz ilaç yazdımı
Gamzederyal Kubranoyan dediğiniz belirtilere dikkat ediyorum ama yok yani burun akıntım birde hapşırmam var genel olarak
Elif3753 Halilmert benim bogazimda kizariklik vardi canim hatta dokgor ilk vofaz enfeksiyonundan suphelenmisti ama pozitif cikyi atlattim hamd olsun
Halilmert Elif3753 ya benimde öyle de aslında ailecek kötüyüz bebeğimde öksürüyor test yaptırmadık ama hayatımda ilk defa bu kadar ağır geçiriyorum şüphelendim de canım hep uykusuzluk ve yorgunluğa bağladım durumumu
SevgiLina_ Atayca19 evet favicovr diye bi ilac verdiler. O beni rahatlatti baya. Koku ve tat hala yok. Onun haricnde iyiym cok sukur
Arinyalin Benim bel ve bas agrisiyla basladi bir gun bir gece beni maf etti sonrasinda herhangi bir semptom yok cpcugumu emziriyorum diye ilac kullanmiyorum bide tek bobrekliyim ilaclar cok agir esim atlatti 19 ilac bir gunde bobregi cok yorar yipratir 🤦♀️
Atayca19 SevgiLina_ bende boğaz ağrısı ateş öksürük hiç bir şekilde birşey yok sadece bademciklerim şiş ve tat koku kaybı var günlerdir bebeğimin kokusunu alamıyorum en çok bu uzuyor beni 😔 ve ilaç da kullanmıyorum burada test yapmaya gerek duymadılar başlarından savıyorlar resmen evde 14 gün karantina da durun deyip geçtiler
SevgiLina_ Atayca19 canim muhtemeln poztifsn. Nasil yapmazlar ya benimle o kadar cok ilgilendilerki. Ve benm 10 aylik kizimda yakalandi