Prensesinannesii biz 10. Ayımızda yaşadık . İdrarında azalma olmaya başladı. Ben kendim baktım önce ama açık mi kapalı mi tam anlamadım . Doktora gittik idrar yapamıyo diye . Doktor yaz ayı olabilir dedi muayene etmeden önce. Sonra ben vajinal yapışıklığı söyleyince baktı evet alt kısmı tamamen kapanmış ama üst kısımda açıklık var dedi. Östrojen krem yazdı 5 gün günde iki defa sürdüm açıldı çok şükür. Şimdi her altını değiştiğimde elimle aç kapa hareketi yapıyorum hafif .