Merhaba 2 ay on günlük bebeğim var.Daha önce annemlerde kalıyordum şimdi kendi evime geçtim. Sütüm de azalma hissediyorum. Eskiden göğsüm taş gibi olurdu şimdi yumuşak. Süt geliyor görüyorum emince.Doyuyor mu anlamıyorum ama.çişi az yapıyor gibi geliyor ama rahat uyuyor ve ağlamıyor memede.sizce azalmış mıdır