Herkese merhaba
Malum, korona yüzünden pek çoğumuz, vaktimizin büyük bir kısmını evde geçiriyoruz yavrularımızla. Gün içinde sizler, 17 aylık bebekleri olanlar evde neler yapıyorsunuz?
Bir de yaşadığınız herhangi bir problem var mı, pedagog desteği alıyor musunuz?