Sevgili anneler ne olur aynı durumu yaşayan ve olumlu olumsuz yönlerini benimle paylasabilecek kişiler yorum yapsın. Bebegim 8aylık alt düt düşleri cıktı yeni yeni ufacıklar huysuzlandı ve bir baktım üst köpek dişleri patlamış ikiside. Üstte suan iki köpek dişi patlamıs durumda. Toplam 4dişimiz var altta iki süt diş üste iki köpek diş var sizce normal miii 😢😢😢