Mervegelin93 Kizlar bebegim 18 gunluk. Siling kullanmaya baslayabilirmiyim. Yoksa daha erkenmi. Bilgisi olan yazarsa cok sevinirim.
Hunilianne Mervegelin93 kanguru da olur ama yenidoğan aparatı ile. Yine de sling daha sarıp sarmalıyor daha minnoş.
Mircet Cookanne yok malesef bebeğim bir aylık kangurunun üzerinde 4 kg yazıyor kullanım için ama tecrübesizim bilmiyorum doktora danışağım yarın
Eternity Mervegelin93 Sling doğduğu günden 15 kg a kullanılabilir. Ben Eve geldiğimiz günden beri kullanıyorum. Kanguruyu babası kullanmaya başladı 4. aydan itibaren. Yenidoğan aparatı olsa bile ergonomik değil. Sling en iyi seçim