Hanis Anneler kızıma kan tahlili yapıldı 10.9 çıkmış sonucu fikri olan bilgisi olan varmı sizce nasıl kaç olması gerekiyo acaba ebemizle daha iletisime geçemediğim için soruyorum 🤗
Elifberat Bizde yaptrdik doktora gidemedm daha sonuc icin enabiz da göremiyorum . Siz bakanildinizmi ordan