Dk72 Sağlık ocağından monovit d verdiler 5 günlük bebeğim için, bu damlayı kullanan var mı? Damlanın içeriği iyi değil diyenler vardı doğru mu, siz hangi d vitamini damlasını kullanıyorsunuz
Ada_Deniz Dk72 cnm biz ocean kullanıorz doktorm sağlık ocağının verdiği hiç birşyi kullanma dedi kullanmadık biz…ocean wellcare bunların içeriği temiz tavsiye ederim
hulyatkknt Dk72 wellcare aldım 400 iu olandan bebekler için günde bir fis ağzının içine sıkıyorum kullanımı çok rahat ıçeriği de temiz benim için önemli olan.
Ozgesa Doktorumuz onu kullanmamamızı söyledi onun yerine trioacde verdi içerisinde a C d e vitaminleri var
Belinayss Çocuk doktorumuz devit 3 verdi günde bir kere çay kaşığına 3 damla damlatıp veriyorum hamileliğim boyuncada kullandım devit 3 ü 🙏🏻