Eminannesi Doktor bugün bebeğime zabitan diye damla yazdı uyumuyor akşam on damla ver dedi kullanan var mı acaba
Hilalsarem Eminannesi bende beklim burda. Beklerken de eşimin teyzesi çocuklarına bir şurup verirmiş 2 gün yerlerinden kalkamazlarmış aklıma geldikçe gülüyorum. Kadının iflahı sökülüyormuş. Bir yere gideceği zaman veriyormuş oohhh keyfime bakıyordum diyordu.😂 Tatiline 1 hafta daha eklemiştim şurup sayesinde demişti. 😂😂
Azraeva Eminannesi dayan kuzum ben de senin gibiydim atak haftası haric düzene giriyor 3. Ayda soz veriyorum 🙏🏻
demetdiyebiri35 Eminannesi benim 5 aylık oldu günü gününü tutmuyor gündüz uyku yok ablam annem uyuyırsa o gece 3 kere kalktığım oluyor 1 kere kalktığım 5 kere kalktığım oluyor 6 aylık olunca düzelir diyorlar inş öle olur. Ama senin daha 2 çok normal ben senin zamanında hatta şölyşe söylüm 4 aya kadar full ağladı ve uyumadı son 1 aydır eh işte bunada şükür
GokSuM Eminannesi uyumama sebebi belli mi? Bizde gece uykusu hiç yoktu kolikten. 2,5 aylıkken el bacak hareketleri arttı, gazını kendi çıkarmaya başladı. Yavrum 4 gündür uyuyamadıklarının tadını çıkarıyor. Sizin de gazdan mı?
Sergl1425 Eminannesi Bn alerji için kullandım onu ama uyku yaptığını bilmiyodm verdiğim gün rahattı ama hem uyku hem gün içinde ☺️
Sergl1425 Hilalsarem atarax şurup o bnce yetişkinler için de hap var eşim kullanmıştı onu da alerji. İçin uykuyu sevmeyen adam aksama kadar uyudu onu da kullandım yazmıştı doktor küçükken alerji için çok gittik doktora inanılmaz uyku yapıyo☺️sabaha kadar uyıyo Du
Annemmmm Hilalsarem kız şu şurubun adını öğrensen en azından geceleri veririz ya bnde Melisa çayı versem mi acaba dedim 🤦
aysimammm12 Hilalsarem atarax surubudr o doktor bize werdı Bn kıyamıyorum yoksa anam aglıyo bnmde saç kalmadı basımda 😁
Hilalsarem Eminannesi Ayy unuttum canım yaa ama bizimkiler çok küçük işe yaramaz gibi geliyor. Yan etkisi olabilir. Ama yalnız değilsin okadar çok araştırdım ki bebeklere uyku ilacı başlığını internetten. Anlıyorum seni. Dermansız dert bu uyku problemi. Zaman diye diye canımız kuruyacak 😂🤷
Rukiiss Hilalsarem ne güzel anlatmışsın canım gerçekten zamanmış ilk kızım 4 yaşında suan ve daha yeni deliksiz uyuyo sabaha kadar ikinci kızımda gece çok sık emiyo diyorum ki ne zaman uzayacak süresi beklemedeyim 🙈🙈
Eminannesi Azraeva canım ben bi de covid geçirdim kırkımın içinde onun agrısı hala vücudumda ve uykusuzlukta olunca bitiyorum
[silindi] Çok değil surda 1 ay sonra uzun gece uykuları yakin. Sabah bi kalkmissin saat 8 AA nasıl olur ? Hiç uyanmadimi? Diye sasiricaksin inşallah merak etme 🤫😊
Yenianne98 [silindi] 9 aylık olucak az kaldı ama uyumuyor hiç şaşıramıyorum uyudu mu da kalksın ey gidi geçenler seçilmiş kişiler geçemeyenler daha secilmemisler
ikiprensannesii2 [silindi] 2 saatten fazla aralıksız uyuyunca nefes alıyo mu diye kontrol ediyorum korkuyorum sabaha kadar uyusa bayılırım heralde bi şey oldu diye🤷🏼♀️😂
Perihann [silindi] ayy insallah ya benim oglum 2.5 aylik geceleri 1 haftadır hic uyumuyor ondan oncede saat basi kalkardi en azindan gunduz uyurdu simdi ne gece ne gunduz cok yoruldum artik ya bende😥 gercekten her bebek 3 ayinda normale dönüyor mu benim ilk annelik deneyimim
Drkgrss Eminannesi ay çok geçmiş olsun , bebeğinizle nasıl atlattınız? Emzirebildiniz mi dokunabildiniz mi?
Azraeva Eminannesi coook haklisin. Cok buyuk gecmis olsun. Insalalh destek olan birileri vardir yaninizda yardim istemekten cekinmeyin sakin
Zeynep2304 Eminannesi canım o alerji için paranox fitil dene yarim oda uyutur cok yorgun olduğun için söylüyorum suruptan daha iyi bence