Şimdiye kadar hediye gelenleri ve doğmadan önce aldıklarımı giydi genelde 1 yaş şuan 2 yaş yazlıklar oluyor. Hazır indirim varken kışlıkları almak istiyorum ama mağazaya gidemem acaba kalıpları nasıl 1 yaş bebek için kaç ay alayım benim oğluma şuan 2 yaşlar bile tam geliyor 🤷🏼♀️