Ipekkush Bebegimin 9 aylik kontrolünde kan tahlili yapıldı sonuclarina bakinca doktor B12 eksikligi var anneye ve bebege igne veriyorum dedi. Bu durumu yasiyan baska arkadaslar var mi ?