yakupcan merhabalar malum corona sebebiyle çok nadir dışarı çıkınca ya da eve misafir gelince sütyen takıyorum. yani en başından doğumdan beri i haftada 1 kez anca sütyen takıyorum. ve her seferinde sertlik oluşuyor. benzer şeyi yaşayan var mı?
Hafsamm yakupcan ay bende de oluyo o neden acaba? Pentinin yarım atletlerini giyiyorm çözümü onda buldum. Ama yinede sütyen gibi toplamıyo tabiki
yakupcan Deletedmom_29 hamilelik öncesi kullamdığından 2 beden büyük sütyen. bundan başka emzirme atleti giyince de oluyor :( Blackbaby
Deletedmom_29 yakupcan ben de iki beden büyük kullandığım halde oluyor o yüzden ona göre kıyafet giyinip sütyen takmıyorum hiç. Normal hayatımda asla sütyenini çıkarmayan biriydim. Ben bi sütyen taktığımda bir de gece göğsümün üstüne yatınca oluyor o yüzden sırt üstü uyumaya çalışıyorum hep
yakupcan Hafsamm emzirme atletinde de oluyo ben anlamadım. normalde büyük de değil göğüslerim, çok büyümedi de ama sertleşme oluyor
yakupcan Deletedmom_29 ben yüz üstü uyumam hiç. o yuzden gece sorun olmadı. sütyen giymeye ben de bayılmıyorum aslında :) ama yine de sosyal baskı.. annem bile tak, sarkacak yoksa diyor..