2 ay 4 gunluk olduk ve bu ay bagırsakların en tembel olduğu aymış sabahtan beri sürekli meme gaz meme gaz 0 uyku ve daha yeni uyudu bazen o ağlayınca ben ağlıyorum 1 ay daha sabret diyor doktorum emmeyi cok seven bir bebeğim var yalancı memeyi bazen alıyor bazen almıyor karnı tok biliyorum ama öyle uyuya kalınca dayanamıyorum vicdan yapıp ağlıyorum ayıkken sinirlendiğim için bu süreçi nasıl atlattınız psikolojim yerle bir oldu neredeyse ağlamasına dayanamıyorum sancıdan gaz cıkarıyor ama korkuyor cok üzülüyorum haline şimdi uyudu ev işimi yapsam uyusammı dinlensemmi bebeğimi mi izlesem bilmiyorum kendimi çok yorgun hissediyorum yetmiyorum gibi geliyor bazen