Kızlar saçlarım kıvırcık ve kabarık. Aşırı kuru. Duştan çıkınca kurutmamaya ve hemen taramaya özen gosteririm ona rağmen çok sert. Ve hemen birbirine dolanır valla artık duş alasim gelmiyor sacım çok uzun değil ama tarayınca yoruluyorum temizlik yapmış gibi😅bana taraktan tutun ki şampuan krem vs. Ne önerirsiniz tavsiyelerinizi bekliyorum kızlar 🤗