nrnbtck Bebeğim 1 buçuk aylık 2 gündür çok ağır gaz sancısı çekiyor. Karnına sıcak su torbası koymayı düşündüm zarar verir diye korkuyorum bir yandan. Bir de bu kiraz çekirdeği çorabı yastığı varmış işe yarar mı sizce deneyen var mı ?
Rengin nrnbtck karnına sakin sıcak su koymayın hem zararlı hem yanar Allah korusun. Ayaklarini sıcak tutabilirsiniz. Kiraz çekirdeğini ısıtıp ayaklarının altına koyun. Karnına nazikçe masaj yapın. Rahatlayacaktir. Bide dizinize yuz ustu yatırıp sırtını sivazlayin benim kizim hep öyle çıkarırdı.
Meriwa nrnbtck bnde kiraz çekirdeği torbası var mikrosalgaya atıyorum 1 dk duruyor çıkarıp ayaklarına sonra karnına koyuyorum ama ayarlıyorum ısısını rahatlıyor güzel de uyuyor cnm öyle olunca sıcak su torbası koyucaksan ayaklarına koy sadece
Asyah- nrnbtck canım koyma sıcak su torbası zaralıymış. Kiraz cekirdegi torbasını da aldım patiklerinide torbası cok cabuk soguyoe ondan bir şey anlamadım ama biz de patikler cık işe yaradı onları ısıtıp giydirerek uyutabılmiştim o donemler