Başından geçen varmı kızım 2 gündür ishal ve kusuyor doktora götürdüm damar yolu bulamadılar besinsiz kalmış dediler her yerini deldiler hiç bişey sokmuyor ağzına kanı normal kakası normal idrar istediler onuda bi türlü o lanet torbaya alamıyorum dışına kaçıyor hep 15 aylık kızım çok kötü hasta nolur başından geçen varsa yazsn 😔