Kızlaaaaarrrr fenayımmmmm atak haftasındayız sanırım yani bilmiyorum 3.5 aylık. Bu afak dedikleri şey 1 hafta mı sürüyor daha mı uzun ? Harika Haftalar indirdim orda sıçramanın bitmesine 25 gğn kaldı diyor. Atak bu kadar uzunsa neden hfta deniyor ? Bebeğim hiç ama hiç durmuyor uyumuyor emmiyor nolurrr yardım edin birşeyler diyin 😭😭😭