Mrymugur1 Bı kere o hataya ben düştüm ama iple . Tedavinin zirve noktasındayken kaşlarımı bıyıklarımi aldırdım ama iple . Sonra yüzüm yandı bı baktım komple soyuldu kıpkırmızı oldu ipin geçtiği yerler komple belli :( Bı zaman sonra kendisi geçti ama dediğim gibi ben iple aldırmıştım ağda da durum ne bilemem 🤷🏻♀️