Yrnasl Fazla değil hatta az veriyorsunuz. Benim bebeğim 4.ayına girecek tek seferde 150 cc mama veriyorum.Aralarda da emziriyorum. Gerçi her bebeğin içeceği mama miktarı değişkenlik gösterebiliyor. Doktorumuz içeceği kadar ver ccye takılma demişti.
Bebeğiniz ağlıyorsa yüksek ihtimalle yetmiyordur.
Ben de yaptım o hatayı, fazla gelecek diye korktum ve mamayı az verdim, kızım sürekli ağlıyodu ve ben gaz diyodum ama bence açlıktan ağlıyormuş, mama cc.'sini arttırdım kızımın ağlaması kesildi.