frtylmz Merhaba kızlar. 1 ay oldu sezeryan doğum yapalı. Kendim ve bebeğim için hangi takviyeleri almalıyım? Ben kendim için şu an sadece Oroferon Demir ilacı kullanıyorum. Oğluma da Devit 3 vermişlerdi onu kullanıyorum. Siz başka neler kullanıyorsunuz?
elifiii frtylmz emziren anneler için ocean mummy veya benzeri şeyler kullanılabilinir. Bebek için d vitamini hariç şimdilik birşey yok. Emiyorsa sizden alıyordur👍🏻