merve6106 bebegim 2 aylık bir haftadır kabız poposuna vazelin sürdüm zeytin yag sürdüm günde bir kez mama veriyorum mamaya biraz zeytin yag damlattım fayda etmedi ne yapacagım bilmiyorum hastanelerin hali belli 😔😔😔
Hkgi merve6106 canım benimde bebeğim kabız dördüncü gün yaptı normalde hiç olmazdı ben anne sütü veriyorum sadece normalmiş diye biliyorum önceden hergün yapardı 2 ay 24 günlük
Ardabusraarhan merve6106 eğer bebeğiniz bir haftadır hiç kaka yapmadıysa 8 günden sonra doktora götürülmesi gerekir diye biliyorum. Belkide verdiğiniz mamayı değiştirmeniz gerekiyordur. Birde bir çay kaşığı zeytinyağını direk içirin bebeğinize. Oda işe yarayabilir.
ozlemikka merve6106 benim bebegim 4 aylik, iki hafta once kabiz oldu. enjektor ile 2 ml serum fizyolojik sıktım enjektorun ignesini cikarip. sonra yapti baya bol sekilde.
merve6106 Ardabusraarhan bugun vazelinli kulak pamugunu biraz poposundan ileri ittim yaptı daha öncede yapmamıştım doktor kontrolunde dedim huzursuz degilse karnı şişip sertleşmezse birşey olmaz öyle olursa 10 günü gecerse gel demişti
Kaanefe_ merve6106 10günü bekleme bence ben 4gün yapmadı diye az önce hastaneye gittk cok gaz birikmişti yapamadıgı için ve bebegn huzursz olmasna gerek yok gidin hastaneye lagman yapsnlar cok aglarıyor bebegi ama rahat etti oglum napaym mecbur kaldm gittm en sonumda şimdi evdeyizşükür
kullanici_adi_yok Benim bebegim de altı buçuk aylik iki gündür yapmadı aksam ıkındı ama olmadi zeytinyağı sürdüm ben de
Aygul_emir kullanici_adi_yok benim oglum 4 aylik hic olmuyodu iki gundur yapmadi huzursuz kedide napmam lazim mama vermiyom anne sütü sadece
kullanici_adi_yok Aygul_emir kucuk küçük olunca 3 4 gune kadar normal deniyor ama ben de bilmiyorum yazilan yorumları birlikte okuyalim.Boyle bi post acsam mi diye ben de düşünmüştüm takipte kalacagim o yüzden. Biz ek gidaya basladik ya yediğinden içtiğindense de bilmiyorum aksam ıkındı ıkındı ama yapamadı yavrum 🤦♀️😕
Zeynep2304 Canım gliserin diye bir fitil var bitkisel lavman gibi doktor vermişti onu dene zaten kakasiyla çıkıyor gazinada ıyi geliyor