SSmeyye inanın aynı durumları yaşadım ben de çok endişeliydim ıkınma çok normal biseymis, bebekler bağırsak hareketlerini o şekilde düzenliyor, kakasını ittirmeye çalışıyor, sadece gazla alakalı değil ıkınma öyle biliyorum, yine de doktora gorunseniz belki probiyotik falan önerir bagirsaklar için, eğer fışkırır tarzda ağzı burnu dolu kusmuyorsa o da sorun değil gecicek 1-2 aya tamamen azalacak inşallah