Meriwa Bagirsaaklarımızda yaşayan yararlı bakterilere probiyotik denir canım biogai da probiyotik yani bağırsak düzenleyici. bebekler de kabızlığı ya da ishal i önler düzene sokar. Genelde 15 günden itibaren bebeklerde gaz sancısı başladığı için çoğu doktor öneriyor ama gaz sancısı çekmeyen bebeklerde olduğu için doktor önerisiyle kullansan daha iyi olur. Bana doktorum önermişti ama yanında bı gaz damlası ile desteklemen gerekiyor. Bebisin de hayırlı uğurlu olsun bu arada rabbim analı babalı büyütsun ❣️