Kizlar oglum kucagimda uyuyo suan son birkac saattir vucut isisi yuksek geliyo ozellikle basi alni ve avucu
Kucağımda resmen kolumda hissediyorum o sicakligi bidesalak gibi zibin ustune tisort falan giydirdim bugun
Ya resmen yaniyo kafasi
Uyumadan once(ates olceri kalibre ettirmemiz lazım bence bozuk gibi) olctum 36.9 cikti ama mumkun degil elini yuzume vurunca bile ya niyoo of korkuyorum
4 disi var 13 aylik baska diste geliyo olabilir mi
Yoksa gece boyu rahatsizdi sabahda ishal acik renk kaka yaptığını gordum ne olabilir hic anlamam bunlardan 😣