Herkese merhabalar,
çalışan biriyim kızım sağılmış sütümü içmiyor malesef. Kahvaltı öğle yemeği akşam yemeği okey aralarda kefir ıhlamur meyve vs de tamam ama muhallebi tarzı bir şeyler yemiyor. Kahvaltıdan öğleye kadar aç gibi birşey inek sütü içinde erken 12+3 üz çünkü daha. devam sütü gibi birşeymi alsam? Almam gerekirse ne almalıyım onuda bilmiyorum 🤷🏻♀️Önerilerinizi bekliyorum 🙋🏻♀️